همشهری آنلاین: رقابت‌های دسته برتر بانوان بزرگسال ( انتخابی تیم ملی در راه حضور در مسابقات جهانی مالزی ) با قهرمانی النا تیتارنکو از استان البرز در غیاب ندا شهسواری و در حضور ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به پایان رسید.

Elena Titarenko

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فدراسيون تنيس روي ميز، در اين رقابت هاي دو روزه كه ميان 10 بازيكن از 12 بازيكن دعوت شده، در آكادمي بين‌المللي تنيس روي ميز برگزار شد، النا تيتارنكو، بازيكن اوكرايني‌الاصل از استان البرز با كسب 8 برد و تنها 1 باخت مقابل مهشيد صامت، توانست با كسب 17 امتياز قهرماني را از آن خود كند.

مقام دوم نصيب فاطمه جمالي فر از البرز شد كه در نهايت با 7 برد و 2 شكست و با 15 امتياز به كار خود پايان داد. وي دو باختش برابر تيتارنكو و محجوبه عمراني بوده است.

مريم صامت، ملي‌پوش گلستاني نيز با 6 برد و 3 باخت برابر تيتارنكو، فرعي و جمالي‌فر با 15 امتياز در جاي سوم ايستاد.

مهشيد صامت و غزاله ملاطلب علي‌رغم شروع خيلي خوب در اين دوره، در خاتمه به ترتيب مكان‌هاي چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند و مريم فرعي هم در بازي‌هاي آخرش با چند برد پياپي توانست ششم شود.

در اين رقابت‌ها محجوبه عمراني و صبا صفري، دو بازيكن ملي‌پوش مازندراني با افتي فاحش نسبت به دوره‌هاي قبل در نهايت هفتم و هشتم شدند و با اقبالي بلند حضور در مسابقات انتخابي تيم ملي را از دست ندادند.

8 بازيكن برتر اين بازي‌ها موفق به صعود به مسابقات انتخابي تيم ملي بانوان شدند كه قرار است در روزهاي 4 و 6 آذر ماه برگزار شود و تكليف يكي از دو غايب سرشناس اين بازي‌ها، ندا شهسواري هم همانند سرنوشت نوشاد عالميان دررقابت‌هاي آقايان، به كميته فني ارجاع داده شد. ديگر غايب اين مسابقات پريسا صمدي از اصفهان بود.

 

کد خبر 314564

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha